Zeitgeist refuted

Posted on Septembrie 19, 2008. Filed under: apologetica, video | Etichete:, , |

Nu de mult am urmărit documentarul „Zeitgeist refuted” şi m-am gândit să-l postezi aici pentru cei interesaţi. După părerea mea nu e tocmai cel mai bun documentar ce se putea face, dar multe chestiuni sunt bine punctate şi merită urmărit. Mi-aş spune şi eu părerea despre documentarul original (Zeitgeist – cu care NU sunt de acord), dar sincer nu prea am chef că e destul de mult de muncă. Dacă aveţi totuşi careva chef de ceartă, secţiunea de commenturi vă aşteaptă. O mică observaţie: documentarul e un răspuns doar la prima parte din Zeitgeist dedicată religiei, singura parte care mă şi interesează.

Make a Comment

Lasă un răspuns

5 Răspunsuri to “Zeitgeist refuted”

RSS Feed for fishin’ with Darwin Comments RSS Feed

Am vazut si eu unul dar cred ca daca ar exista conspiratii si despre ce era vb, aia care au facut filmul erau deja morti la ora asta.

Mai degrabă ar fi fost morţi înainte de lansarea filmului; sau internaţi prin sanatorii psihiatrice, cu „cipuri 666” implantate; sau acuzaţi de crimele nerezolvate de pe unde trăiesc ei (sau de terorism, că e la modă); sau în comă farmacologică, pe post de cobai umani pentru marile societăţi producătoare de medicamente; sau făcuţi bucăţi şi vânduţi pe piaţa neagră de organe. Asta ca să rămân în limitele rezonabilului, că ar mai fi extratereştrii, guvernul mondial din Shamballa, reprogramarea hipnotică, sacrificiile umane ale Templierilor şi societatea secretă de medici canibali din cadrul OMS.

Sunt foarte curios ce are de zis acest documentar, eu Sunt de-acord cu tot ce e spus in Zeitgeist-ul original. Vroiam mai mult sa enunt asta, adesea vocea ateilor e prea subtila.

buna am urmarit toate 3 partile zeitgeist si sunt foarte interesat sa o vad si pe aceasta , insa cu subtitrare , daca exista te rog anunta-ma pe e-mail. ms


Where's The Comment Form?

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...